Nu. Comanda se poate plasa si fara cont, daca se alege optiunea "Oaspete" pe pagina de comanda.
Puteti cumpara produsele de pe site-ul nostru folosind urmatoarele instrumente de plata:
Ramburs (cash) la livrarea coletului
Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.Transfer bancar
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru. Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:Romtravel SRL
CUI: RO13299320
Nr. Reg.Com: J12/896/2000
Sediul social: Strada Craiova, Nr. 2-4, Cluj, Cluj-Napoca, 400000
Banca: Banca Transilvania
Cod IBAN: RO38BTRL01301202565742XX
Prin Card bancar
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.Momentan, livarea coletelor se face prin Fan Curier.
Livrarea se va face de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-17:00*.
Cumpărătorul este rugat să comunice o adresă de livrare unde poate fi găsit în acest interval orar, precum şi un număr de telefon la care să poată fi contactat de către curier.
Durata de livrare diferă în funcție de disponibilitatea produselor comandate: vă este comunicată în momentul plasării comenzii, dar și în mail-urile de confirmare. Romtravel depune toate eforturile pentru a le livra în intervalul specificat.
*Intervalul de livrare poate varia în funcție de programul specific al companiei de curierat aleasă și nu poate fi controlat în mod direct de către echipa Romtravel.
Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului achiziționat online pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia. Termenul de 14 zile este aplicabil DOAR PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ONLINE.
Este necesar să realizați următorii pași:
1. Mă conectez
Mă conectez pe site și efectuez o cerere de retur online. Pentru aceasta, accesez Contul meu > Comenzile mele > Returnari.
2. Împachetez și pregătesc coletul
Împachetez produsele(ambalajul original sa altă metodă de protecție).
De asemenea, printez formularul obținut în urma efectuării returului sau le notez pe o hârtie. Foaia trebuie introdusă în colet pentru a permite procesarea returului. O cerere de retur trebuie să conțină următoarele detalii: Număr comandă, număr retur, motiv retur, cu ce vreau să schimb, detalii cont bancar dacă doresc banii înapoi (IBAN, Titular cont, denumire Bancă).
Adresă expediție retur:
Romtravel SRL
Str. Craiova, Nr. 2-4
Cluj, Cluj-Napoca, 100000
3. Predau coletul unui curier la alegere
Romtravel acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).
4. Primesc produsul schimbat sau contravaloarea* acestuia
În momentul recepției coletului, ținând cont de politica de retur a produselor comercializate de Romtravel SRL, se va începe procesul de retur sau rambursare.
*În cazul în care ați achitat prin card cadou sau cec de fidelitate, contravaloarea vi se va restitui printr-un cod de reducere ce va putea fi utilizat doar online.
**În cazul în care vă răzgândiți și doriți să realizați returul în magazin, este necesară anularea cererii de retur online.
Ati inregistrat comanda si doriti sa o anulati?
In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un mesaj din comanda catre noi. Modificarile vor fi operate in timpul programului de lucru.In cazul in care a fost preluata de catre un Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: mesaj la comanda, mesaj email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul PC Garage. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul de contact, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Nu se fac refacturari pentru comenzile efectuate in perioada Campaniei Black Friday.